Επιμόρφωση στο διδακτικό αντικείμενο της Επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης (Ε.Ε.Κ)

Διάρκεια σεμιναρίου e-learning
200 ή 400 διδακτικές ώρες

Σκοπός

Το πρόγραμμα, σκοπό έχει την παροχή εξειδίκευσης σε θέματα εκπαίδευσης εκπαιδευτών ενηλίκων στα Δημόσια Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης, στα Δημόσια Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης Ειδικής Αγωγής, στις Δημόσιες Σχολές Επαγγελματικής Κατάρτισης και γενικά, σε Δομές Δια Βίου Μάθησης..
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του Προγράμματος οι συμμετέχοντες θα έχουν αναβαθμίσει τις γνώσεις τους σε θέματα της φιλοσοφίας της επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης, το εκπαιδευτικό σύστημα εν γένει, και ειδικότερα στο σύστημα της επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης.

Που απευθύνεται

• Σε πτυχιούχους τριτοβάθμιας εκπαίδευσης (ΑΕΙ & ΤΕΙ) της ημεδαπής και αλλοδαπής
• Σε εκπαιδευτικούς, μονίμους και ωρομισθίους, που εργάζονται ή πρόκειται να εργαστούν σε Δημόσια Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης, Δημόσια Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης Ειδικής Αγωγής και Δημόσιες Σχολές Επαγγελματικής Κατάρτισης
• Σε Στελέχη της Διοίκησης στους τομείς της εκπαίδευσης και Δια Βίου Μάθησης
• Σε φοιτητές - σπουδαστές, που τους ενδιαφέρει ο χώρος της εκπαίδευσης ενηλίκων και ειδικότερα αυτός των Δημόσιων Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης, των Δημόσιων Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης Ειδικής Αγωγής και των Δημόσιων Σχολών Επαγγελματικής Κατάρτισης.
• Σε όσους θέλουν να κατανοήσουν καλύτερα τον θεσμό των Δομών Δια Βίου Μάθησης
• Σε όποιον ενδιαφέρεται για την επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση
• Σε όσους ενδιαφέρονται για την εκπαίδευση ενηλίκων

Προσδοκώμενα Μαθησιακά Αποτελέσματα

Ειδικότερα, το πρόγραμμα προσδοκά να καταστήσει τους εκπαιδευομένους ικανούς στο:

Επίπεδο γνώσεων
• να αποσαφηνίζουν τις έννοιες και τους όρους που αφορούν στο θεσμικό πλαίσιο της επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης.
• να περιγράφουν και συγκρίνουν το σύστημα επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης στην Ευρώπη και στην Ελλάδα .
• να συσχετίζουν το θεσμικό πλαίσιο κατάρτισης με την απασχόληση και την αγορά εργασίας
• να περιγράφουν τα γνωρίσματα του σύγχρονου εκπαιδευτή κατάρτισης

Επίπεδο δεξιοτήτων
• να ταξινομούν τους φορείς επιμόρφωσης στην επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση
• να γνωρίζουν τις τυπικές και ουσιαστικές απαιτήσεις που έχει η εργασία του εκπαιδευτή και του εκπαιδευτικού στην επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση
• να μπορούν να διαγνώσουν τις εκπαιδευτικές ανάγκες των εκπαιδευόμενων και των υπόλοιπων εμπλεκομένων στην επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση,
• θα μπορούν να επικοινωνούν αποτελεσματικά με τους εκπαιδευόμενούς τους και να διαχειρίζονται το βασικό εργαλείο των δομών αυτών: την ομάδα.

Επίπεδο στάσεων
• να υιοθετούν θετική στάση προς την επαγγελματική κατάρτιση.
• να ενθαρρύνονται για να συμμετέχουν στην αγορά εργασίας του δικτύου κατάρτισης
• να αμφισβητούν τα στερεότυπα που συνδέονται με την επαγγελματική κατάρτιση και να μην τα αποδέχονται

Tips

• Εξασφαλίζω τη μέγιστη μοριοδότηση (2 μόρια) σύμφωνα με την Απόφαση υπ. αρ. Αριθμ. Κ1/122450 (ΦΕΚ 3007/25-07-2018), με θέμα: Κριτήρια και διαδικασία επιλογής των εκπαιδευτών ενηλίκων στα Δημόσια Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης (Δ.ΙΕΚ) του ν. 4186/2013 (ΦΕΚ Α΄ 193).
• Εξασφαλίζω τη μέγιστη μοριοδότηση (2 μόρια) σύμφωνα με την εγκύκλιο του ΥΠΠΕΘ με Αρ. Φύλλου 1151/29-03-2018 και θέμα: υπ. Αρ. 4 : Κριτήρια και Μοριοδότηση για την επιλογή Διευθυντών στα Δημόσια Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης (Δ.Ι.Ε.Κ.).
• Εξασφαλίζω τη μέγιστη μοριοδότηση (2 μόρια) σύμφωνα με την εγκύκλιο του ΥΠΠΕΘ με Αρ. Φύλλου 1151/29-03-2018 και θέμα: υπ. Αρ. 5 : Κριτήρια και Μοριοδότηση για την επιλογή Υποδιευθυντών στα Δημόσια Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης (Δ.Ι.Ε.Κ.).
• Το σεμινάριο μοριοδοτείται με το μέγιστο αριθμό μορίων (2) σύμφωνα με το ΦΕΚ με θέμα: «Καθορισμός Κριτηρίων και διαδικασίας αξιολόγησης και επιλογής, των με σύμβαση εξαρτημένης εργασίας ορισμένου χρόνου εκπαιδευτών ενηλίκων, των Σχολών Επαγγελματικής Κατάρτισης (Σ.Ε.Κ.), των Πειραματικών Σχολών Επαγγελματικής Κατάρτισης (Π.Σ.Ε.Κ.) και των Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης (Ι.Ε.Κ.) του ΟΑΕΔ» (Αρ. Φύλλου 1961/30-06-2016).
• Εξασφαλίζω ισχυρό συγκριτικό πλεονέκτημα για την ένταξή μου στα μητρώα «επόπτη ποιοτικού ελέγχου σε επιχειρήσεις», «εκπαιδευτών» και «συμβούλων σταδιοδρομίας» των λεγόμενων Κοινωνικών Εταίρων (ΓΣΕΕ, ΓΣΕΒΕΕ, ΕΣΕΕ, ΑΔΕΔΔΥ, ΣΕΤΕ), σύμφωνα με τις σχετικές προκηρύξεις τους.
• Εξασφαλίζω ισχυρό συγκριτικό πλεονέκτημα για απασχόληση σε Ιδιωτικούς Εκπαιδευτικούς Οργανισμούς (Κολλέγια, ΚΕΣ, ΚΕΚ, ΙΕΚ, Φροντιστήρια, ΚΔΒΜ, ΚΕΣ)
• Θα συμπληρώσω το βιογραφικό μου με ουσιαστική, αξιόπιστη και εμπεριστατωμένη κατάρτιση.
• Θα βελτιωθώ επαγγελματικά και προσωπικά.

 

Σας ενδιαφέρει το σεμινάριο;

 
   
Υποχρεωτικό!
Υποχρεωτικό!
Υποχρεωτικό!
Υποχρεωτικό!
Υποχρεωτικό!
 

Είστε ήδη εγγεγραμμένος;

 

Επισκεφτείτε το μάθημα

 

Μπορείτε να δείτε πως δουλεύει η πλατφόρμα από εδώ.

 

Διαθέσιμα σεμινάρια