Σεμινάρια

Ειδική Αγωγή και Νέες Τεχνολογίες

Διάρκεια σεμιναρίου e-learning | 200 ώρες

Το Επιμορφωτικό Πρόγραμμα μοριοδοτείται στις προκηρύξεις για ΔΣΕΚ, ΔΙΕΚ και αποτελεί σοβαρό συγκριτικό πλεονέκτημα στην εκτίμηση προσόντων για διδασκαλία σε Ι.ΙΕΚ Προσχολικής Ειδικής Αγωγής και άλλες συναφείς δομές εκπαίδευσης (Δημόσιες και Ιδιωτικές).

Που απευθύνεται

Που απευθύνεται

Σε κάθε ενδιαφερόμενο για τη συγκεκριμένη θεματική κατάρτιση όπως, σε εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας Γενικής Εκπαίδευσης, εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας Ειδικής Εκπαίδευσης Ειδικό επιστημονικό προσωπικό (ΕΕΠ) Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό (ΕΒΠ), εκπαιδευτές σε Δ.ΙΕΚ και Ι.ΙΕΚ Προσχολικής Αγωγής, φοιτητές Ειδικής Αγωγής, γονείς, νηπιοβρεφοκόμους, ψυχολόγους, καθώς και άλλους ειδικούς που εμπλέκονται στην εκπαιδευτική διαδικασία σε Σχολεία Ειδικής Αγωγής.

Γιατί να το Παρακολουθήσω

Γιατί να το Παρακολουθήσω

✔ Το σεμινάριο μοριοδοτείται με το μέγιστο αριθμό μορίων (2) σύμφωνα με την πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος του ΙΝΕΔΙΒΙΜ με θέμα: «Απασχόληση ωρομισθίων εκπαιδευτών Δημόσιων Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΔΙΕΚ), Δημόσιων Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης Ειδικής Αγωγής και Δημόσιων Σχολών Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΔΣΕΚ)», σε ειδικότητες αντίστοιχης θεματικής με θέματα ειδικής αγωγής (π.χ. Προσχολικής Αγωγής, Δραστηριοτήτων, Δημιουργίας και Έκφρασης ή Προσχολικής Αγωγής για Άτομα με Ειδικές Ανάγκες).
✔ Το σεμινάριο μοριοδοτείται με το μέγιστο αριθμό μορίων (2) σύμφωνα με το ΦΕΚ με θέμα: «Καθορισμός Κριτηρίων και διαδικασίας αξιολόγησης και επιλογής, των με σύμβαση εξαρτημένης εργασίας ορισμένου χρόνου εκπαιδευτών ενηλίκων, των Σχολών Επαγγελματικής Κατάρτισης (Σ.Ε.Κ.), των Πειραματικών Σχολών Επαγγελματικής Κατάρτισης (Π.Σ.Ε.Κ.) και των Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης (Ι.Ε.Κ.) του ΟΑΕΔ» (Αρ. Φύλλου 1961/30-06-2016), σε ειδικότητες αντίστοιχης θεματικής με θέματα ειδικής αγωγής (π.χ. Προσχολικής Αγωγής).

Στόχοι

Στόχοι

Η γνωριμία με βασικές έννοιες της Ειδικής Αγωγής, εμβάθυνση στις ιδιαιτερότητες των μαθητών με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες και δεξιότητες και η συμβολή της παιδαγωγικής αξιοποίησης των Νέων Τεχνολογιών στην αποτελεσματική ένταξη και ισότιμων ευκαιριών για την εξέλιξη και  πρόοδο των μαθητών αυτών.

Δομή

Δομή

• Ανάγκες μαθητών ειδικής αγωγής.
• Αναγκαιότητα διαφοροποιημένης διδασκαλίας και διαφοροποίησης προγραμμάτων σπουδών.
• Νομοθεσία για την Ειδική Αγωγή.
• Ιδιαιτερότητες μαθητών με ειδικές ανάγκες μέσα από πολυμεσικό υλικό (video’s).
• Προβλήματα συμπεριφοράς.
• Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής-Υπερκινητικότητα.
• Αυτισμός.
• Νοητική Αναπηρία.
• Ειδικό λογισμικό για μαθητές με ειδικές δεξιότητες.
• Εφαρμογές εκπαιδευτικού λογισμικού σε Μονάδες ΕΑΕ.
• Χαρισματικά παιδιά και εκπαίδευση.
• Προτάσεις και Δραστηριότητες για τη διδασκαλία μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες.

Μεθοδολογία Αξιολόγησης

Μεθοδολογία Αξιολόγησης

• Αρχική (μεθοδολογική ανίχνευση των πραγματικών επιμορφωτικών αναγκών και ενδιαφερόντων των συμμετεχόντων).
• Διαμορφωτική (ενεργής συμμετοχή κάθε επιμορφούμενου στα θέματα και επιστημονικές δραστηριότητες που αναρτώνται στην πλατφόρμα μάθησης).
• Τελική (ανατροφοδότηση και αξιολόγηση δύο (2) εργασιών και test αυτοαξιολόγησης).

Επισκεφτείτε το μάθημα

Μπορείτε να δείτε πως δουλεύει η πλατφόρμα από εδώ.